Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Московський районний суд м. Харкова оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» секретаря судового засідання (по строковому трудовому договору на час відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку) – 1 посада.
Додаток 1
до наказу в.о. керівника апарату
Московського районного суду
м. Харкова
від 23.08.2016 № 01-06/56
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» -
секретаря судового засідання Московського районного суду
м. Харкова Харківської області
Загальні умови
Посадові обов`язки: |
Секретар судового засідання Московського районного суду м. Харкова: 1. Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді. 2. Оформлює заявки до органів Національної поліції, адміністрації місць попереднього ув'язнення про доставку до суду обвинуваченого, готує копії відповідних судових рішень. 3. Здійснює надсилання процесуальних документів в електронному вигляді та текстів судових повісток у вигляді SMS – повідомлень. 4. Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду. 5. Перевіряє наявність і з’ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді. 6. Здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання, та зазначає на повістках час перебування в суді. 7. Забезпечує фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами. 8. Здійснює фіксування процесуальних дій, проведених у режимі відеоконференції, відповідно до Інструкції про порядок роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій у режимі відео конференції під час судового засідання ( кримінального провадження). 9. Здійснює поточний контроль якості звуку і відео та контроль працездатності технічних засобів відеозапису шляхом спостереження за їх роботою під час відео конференції. 10. Здійснює запис фонограми або відеофонограми на носії відеозапису створивши архівну та робочу копії; 11. Веде журнал судового засідання, протокол судового засідання 12. Здійснює заходи щодо вручення копії вироку засудженому або виправданому відповідно до вимог Кримінально-процесуального кодексу України, за дорученням судді здійснює заходи щодо дачі підсудним або засудженим підписки про невиїзд. 13. Здійснює оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи. 14. Готує виконавчі листи у справах, за якими передбачено негайне виконання. 15. Надає в установленому законом порядку інформації про стан розгляду справ. 16. Оформлює матеріали судових справ і здійснює передачу справ до канцелярії суду.
|
Умови оплати праці: |
Посадовий оклад – 2240 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду: |
Строкове призначення на посаду (на період перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку)
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання: |
1. Копія паспорта громадянина України. 2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі. 3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати проходження такої перевірки (у разі наявності). 4. Копія (копії) документа (документів) про освіту. 5. Заповнена особова картка встановленого зразка. 6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2015 рік. Термін прийняття документів – 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби. |
Дата, час і місце проведення конкурсу: |
13 вересня 2016 року о 14:00 годині За адресою: 61153, м. Харків, пр. Ювілейний, буд. 38 - Є |
Прізвище, ім`я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: |
Завадська Ляна Олександрівна, контактний телефон: (057) 710-54-54, e-mail: inbox@ms.hr.court.gov.ua
|
Вимоги до професійної компетенції
Загальні вимоги
1 |
Освіта |
Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
2 |
Досвід роботи |
Без вимог до досвіду роботи |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державної мовою |
Спеціальні вимоги
1 |
Освіта |
вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
2 |
Знання законодавства |
1. Конституція України; 2. Закон України «Про державну службу»; 3. Закон України «Про запобігання корупції»; 4. Закон України «Про судоустрій і статус суддів»; 5. Закон України «Про очищення влади»; 6. Закон України «Про доступ до судових рішень»; 7. Кримінальний Кодекс України; 8.Кримінальний процесуальний кодекс України; 9. Цивільний кодекс України; 10. Цивільний процесуальний кодекс України; 11.Кодекс адміністративного судочинства України; 12.Кодекс України про адміністративні правопорушення; 13.Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ; 14. Інструкція про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду. |
3 |
Професійні чи технічні знання |
Вміння використовувати комп`ютерне обладнання та програмне забезпечення, автоматизовану систему документообігу суду,
|
4 |
Спеціальний досвід роботи |
Не потребує |
5 |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Windows, Microsoft Office (Word Excel), автоматизована система документообігу суду КП «Д-3» |
6 |
Особистісні якості |
Відповідальність, наполегливість, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, орієнтація на саморозвиток, вміння працювати в стресових ситуаціях |
В.о. керівника апарату Московського
Районного суду м. Харкова С.А. Сарадян