flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ОГОЛОШЕННЯ Про добір на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - секретаря Московського районного суду м. Харкова

22 липня 2020, 15:20

ОГОЛОШЕННЯ
Про добір на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - секретаря Московського районного суду м. Харкова

Посадові обов’язки: Секретар Московського районного суду м. Харкова
1. Веде первинний облік справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством.
2. Відповідно до Положення про АСДС забезпечує заповнення обліково-статистичних карток в електронному вигляді з присвоєнням судовій справі єдиного унікального номеру, який формується АСДС автоматично та номеру провадження.
3. Після завершення автоматичного розподілу судових справ (матеріалів) формує та роздруковує реєстри судових справ і матеріалів на кожного суддю (суддю-доповідача) окремо та передає справи головуючому судді (судді-доповідачу).
4. Після передачі справи до канцелярії суду роздруковує обліково-статистичну картку на справу та зберігає її у відповідній картотеці.
5. Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів.
6. Веде номенклатурні справи суду.
7. Забезпечує приймання, облік і зберігання речових доказів у кримінальних провадженнях, у цивільних, адміністративних справах, справах про адміністративні правопорушення.
8. Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання, контролює отримання повідомлень про їх виконання.
9. Веде контрольні та зведені контрольні виконавчі провадження.
10. Здійснює видачу справ для ознайомлення за резолюцією голови суду, судді та фіксує факт ознайомлення із матеріалами справи в журналі видачі судових справ шляхом вчинення відповідного запису.
11. Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи, які передаються в канцелярію суду після її розгляду суддею.
12. Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки.
13. Надає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду.
14. Виконує доручення керівника апарату суду та старшого секретаря суду щодо організації роботи канцелярії суду.
15. Здійснює видачу копій належним чином оформлених та засвідчених відбитком гербової печатки суду судових рішень, вироків, постанов в дні та години прийому громадян, передбачених трудовим розпорядком.
Умови оплати праці: Посадовий оклад – 4204 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – надбавка за інтенсивність праці та премія, відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358 «Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя (зі змінами)»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду: Строкове призначення(на період дії карантину та до дня визначення керівником державної служби переможця за результатом конкурсного відбору відповідно до законодавства)

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання: 

1. Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає Комісії або конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС таку інформацію:

1) заяву із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 1 до Порядку призначення на посади державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Co V-2;

2) резюме за формою згідно з додаток 2 до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:
прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
реквізити документа, що посвідчує особу та
підтверджує громадянство України;
підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;
відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;

3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

На електронні документи, що подаються для участі у доборі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.

Додатково:
- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
- підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;

Вказана інформація подається через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС до 24.07.2020 року включно.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: Козко Аліна Юріївна
тел. (057) 713 11 80
або inbox@ms.hr.court.gov.ua

Освіта: Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра, за спеціальністю «Правознавство» або «Право»

Досвід роботи: Без вимог до досвіду роботи

Володіння державною мовою: Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності: Якісне виконання поставлених завдань 1) вміння працювати з інформацією;
2) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати;
4) вміння вирішувати комплексні завдання.

Командна робота та взаємодія: 1) вміння працювати в команді;
2) вміння ефективної координації з іншими;
3) здатність професійно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думку.

Сприйняття змін:1) здатність приймати зміни та змінюватись 2) стресостійкість.

Професійні чи технічні знання: Досвідчений користувач ПК, знання сучасних інформаційних технологій Windows, Microsoft Office (Word Excel), вміння використовувати комп`ютерне, периферійне обладнання та програмне забезпечення, працювати в автоматизованій системі документообігу суду, та здійснювати фіксування судового засідання технічними засобами.

Особисті компетенції: 1) відповідальність 2) системність і самостійність в роботі 3) уважність до деталей 4) наполегливість, креативність та ініціативність 5) орієнтація та саморозвиток 6) орієнтація та обслуговування  7) вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання: Знання законодавства- 1. Конституція України 2. Закон України «Про державну службу» 3. Закон України «Про запобігання корупції» 4. Закон України «Про очищення влади».

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції:

1. Закон України «Про судоустрій і статус суддів».
2. Кримінальний кодекс України;
3. Кримінальний процесуальний кодекс України;
4. Цивільний кодекс України;
5. Цивільний процесуальний кодекс України;
6. Кодекс адміністративного судочинства України;
7. Кодекс України про адміністративні правопорушення;
8. Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах України, затвердженого наказом ДСА України від 20.08.2019 № 814, із змінами від 24.12.2019 (наказ ДСА № 1196);
9. Положення про автоматизовану систему документообігу суду;
10. Інструкція про порядок роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій, проведених у режимі відеоконференції під час судового засідання (кримінального провадження);
11. Загальні правила етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;
12. Правила поведінки працівника суду.