Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Секретар суду
Посадові обов’язки:
1. Веде первинний облік справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, забезпечує заповнення обліково-статистичних карток в електронному вигляді.
2. Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів.
3. Веде номенклатурні справи суду.
4. Здійснює облік і забезпечує зберігання речових доказів.
5. Здійснює підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій.
6. Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання, контролює одержання повідомлень
про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ.
7. Здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до державної виконавчої служби.
8. Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи.
9. Складає за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду судових справ.
10. Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки.
11. Надає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду.
12. Здійснює прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії
суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку.
13. Виконує доручення голови суду, керівника апарату суду та старшого секретаря суду щодо організації роботи
суду.
14. Забезпечує достовірність, об’єктивність, оперативності, стабільності та цілісності статистичної інформації про
роботу суду.
15. Забезпечує своєчасне подання всіх форм звітів територіальному управлінню державної судової адміністрації та
відповідному територіальному управлінню статистики Держкомстату за своїм місцезнаходженням.
16. Організовує складання та обробку статистичних звітів про роботу суду за допомогою техніко-технологічних
засобів.
17. Організовує та здійснює підготовку статистичних таблиць, довідок, інформацій для використання в діяльності
суду, на оперативних нарадах, при проведенні перевірок канцелярій суду, на звернення інших відомств.
18. Вживає заходів щодо забезпечення гласності даних судової статистики, з цією метою готує відповідні довідки,
інформацію та здійснює постійний зв’язок із засобами масової інформації з питань судової статистики.
19. Координує роботу з питань ведення статистики з відповідними апеляційним судом, територіальним
управлінням державної судової адміністрації, територіальним управлінням статистики Держкомстату,
підрозділами органів внутрішніх справ, прокуратури, інших правоохоронних органів.
20. Веде справи із статистичними звітами та справи з питань обліково-статистичної роботи (згідно з
номенклатурою справ суду).
21. Підтримує в контрольному стані Інструкцію з судової статистики та Інструкцію з діловодства в судах.
22. Виконує інші доручення голови суду, керівника апарату суду з питань, що стосуються організації ведення
судової статистики та звітності.
Умови оплати праці Посадовий оклад – 4394 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – надбавка за інтенсивність праці та премія, відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358 «Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя (зі змінами)».
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду: строкове призначення(на період дії карантину та до дня визначення керівником державної служби переможця за результатом конкурсного відбору відповідно до законодавства).
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
1. Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС таку інформацію:
1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 1 до Порядку призначення на посади державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Co V-2 (далі – Порядок)
2) резюме за формою згідно з додаток 2 до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:
- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
- підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;
- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;
3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
На електронні документи, що подаються для участі у доборі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.
Додатково:
- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
- підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;
Вказана інформація подається через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС до 01.03.2021 року включно.
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:
Козко Аліна Юріївна
тел. (057) 713 11 80
або inbox@ms.hr.court.gov.ua
Кваліфікаційні вимоги
1 Освіта: Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра, за спеціальністю «Правознавство» або «Право»
2. Досвід роботи: Без вимог до досвіду роботи
3. Володіння державною мовою: Вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
Вимога
1. Якісне виконання поставлених завдань:
1) вміння працювати з інформацією;
2) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати;
4) вміння вирішувати комплексні завдання.
2. Командна робота та взаємодія:
1) вміння працювати в команді;
2) вміння ефективної координації з іншими;
3) здатність професійно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думку.
3. Сприйняття змін:
1) здатність приймати зміни та змінюватись;
2) стресостійкість.
4. Професійні чи технічні знання:
Досвідчений користувач ПК, знання сучасних інформаційних технологій Windows, Microsoft Office (Word Excel), вміння використовувати комп`ютерне, периферійне обладнання та програмне забезпечення, працювати в автоматизованій системі документообігу суду.
5. Особисті компетенції:
1) відповідальність;
2) системність і самостійність в роботі;
3) уважність до деталей;
4) наполегливість, креативність та ініціативність;
5) орієнтація та саморозвиток;
6) орієнтація та обслуговування,
7) вміння працювати в стресових ситуаціях
Професійні знання
1.Знання законодавства:
1. Конституція України;
2. Закон України «Про державну службу»;
3. Закон України «Про запобігання корупції»;
4. Закон України «Про очищення влади».
2.Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції:
1. Закон України «Про судоустрій і статус суддів».
2. Закон України «Про доступ до судових рішень»;
3. Кримінальний кодекс України;
4. Кримінальний процесуальний кодекс України;
5. Цивільний кодекс України;
6. Цивільний процесуальний кодекс України;
7. Кодекс адміністративного судочинства України;
8. Кодекс України про адміністративні правопорушення;
9. Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах України, затвердженого наказом ДСА України від 20.08.2019 № 814, із змінами від 24.12.2019 (наказ ДСА № 1196);
10. Положення про автоматизовану систему документообігу суду;
11. Інструкція про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання);
12. Інструкція про порядок роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій, проведених у режимі відеоконференції під час судового засідання (кримінального провадження);
13. Інструкції з організації конвоювання та тримання в судах обвинувачених (підсудних), засуджених за вимогою судів;
14. Загальні правила етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;
15. Правила поведінки працівника суду.